Inlogproblemen na ICT-update aanvraagapplicatie? Tips

Gepubliceerd op:
25 oktober 2021

De aanvraagapplicatie van TVL heeft een ICT-update gehad. We krijgen bericht dat sommige ondernemers niet meer kunnen inloggen. Dit is waarschijnlijk eenvoudig op te lossen.

Nieuwe links

Achter de schermen zijn de links van DigiD en eHerkenning veranderd. Heeft een ondernemer de aanvraag- en beheerpagina opgeslagen als bookmark? Dan gebruikt deze nog de oude links en verschijnt er een foutmelding. Oplossing is dan de oude bookmark te verwijderen en de pagina opnieuw als bookmark op te slaan.

Andere tips

We adviseren Google Chrome te gebruiken, deze browser werkt het beste. Ook is het handig om cookies te verwijderen, die kunnen namelijk voor problemen zorgen. Nog steeds problemen? Dan is inloggen via een ‘incognito’ scherm een mogelijkheid: CNTR+SHIFT+N in de Google Chrome browser.

Lees ook: 
ICT-update aanvraagapplicatie TVL

Bent u tevreden over deze pagina?