Veelgestelde vragen POP3
Dit zijn de meestgestelde vragen over POP3
Mijn POP3-project duurt door het coronavirus helaas langer, maar blijft binnen de 3 jaar. Mag ik de periode van mijn project verlengen?
U mag uw project verlengen. Hiervoor geeft u een wijziging aan ons door en de reden waarom u uitstel wilt. Wilt u weten hoe u dit doet? Kijk voor meer informatie bij Uw aanvraag bekijken en beheren op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3).
Mijn POP3-project duurt door het coronavirus helaas langer dan 3 jaar. Mag ik de periode van mijn project verlengen?
Dit hangt af van uw situatie. Deze geeft u aan ons door met een wijziging. Ook geeft u de reden door waarom u uitstel wilt. Wilt u weten hoe u de wijziging doorgeeft? Kijk voor meer informatie bij Uw aanvraag bekijken en beheren op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3).
Als wij uw wijziging ontvangen, dan beoordelen wij die. Keuren wij de wijziging goed? Dan sturen wij u een herziene beslissing. Hierin staat een nieuwe einddatum voor het aanvragen van vaststelling van uw subsidie.
Mijn POP3-project ligt door het coronavirus helemaal stil. Ik kan mijn project misschien niet uitvoeren. Wat nu?
U geeft dit aan ons door met een wijziging. Wij kijken welke activiteiten nog wel door kunnen gaan. Wilt u weten hoe u de wijziging doorgeeft? Kijk voor meer informatie bij Uw aanvraag bekijken en beheren op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3).
Mijn POP3-project duurt door het coronavirus helaas langer. Ik kan mijn project niet helemaal uitvoeren. Een deel van mijn project is klaar. Kan ik voor dat deel vaststelling aanvragen?
U vraagt voor het deel dat klaar is vaststelling aan. Het subsidiebedrag stellen we in verhouding vast. Dit doet u op mijn.rvo.nl op de pagina van uw POP3-subsidie. Op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3) leest u hoe u op deze pagina komt.
Door het coronavirus kunnen de vrijwilligers geen werk voor mijn POP3-project uitvoeren. Wat nu?
U geeft dit aan ons door met een wijziging. Wilt u weten hoe u dit doet? Kijk voor meer informatie bij Uw aanvraag bekijken en beheren op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3). Wij kijken dan welk deel van de activiteiten u nog wel uit kunt voeren. Ook stellen wij het subsidiebedrag in verhouding vast.
Ik kan door het coronavirus niet meer alle kosten betalen die nodig zijn om mijn POP3-project uit te voeren. Wat moet ik doen?
U mag hiervoor contact met ons opnemen. U hoort dan zo snel mogelijk van ons. De wachttijden aan de telefoon zijn lang door de gevolgen van het coronavirus. Wilt u ons toch bellen? Wij vragen om uw begrip als u langer moet wachten dan anders.
U kunt ook contact opnemen met uw contactpersoon bij de provincie. Kijk voor een e-mailadres of telefoonnummer op de website van uw provincie. Uw contactpersoon helpt u dan verder.
Ik wil graag beginnen met de activiteiten voor mijn POP3-project. Door het coronavirus lukt dit financieel niet. Kan ik een voorschot krijgen?
Helaas mogen wij u geen voorschot betalen. Er zijn een paar provincies die dit misschien wel doen. Als u meer wilt weten, neem dan contact op met uw contactpersoon bij de provincie. Kijk voor een e-mailadres of telefoonnummer op de website van uw provincie. Hij of zij helpt u dan verder.
Ik moet nog gegevens opsturen voor mijn POP3-project. Door het coronavirus kan ik die niet op tijd opsturen. Wat nu?
In dit geval mogen wij deze periode verlengen. U mag hiervoor contact met ons opnemen. Geef aan ons door wat de reden is en welke periode wel haalbaar lijkt.
U hoort dan zo snel mogelijk van ons. De wachttijden aan de telefoon zijn lang door de gevolgen van het coronavirus. Wilt u ons toch bellen? Wij vragen om uw begrip als u langer moet wachten dan anders.
- Europese Unie (gefinancierd door)
- Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur
- Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling
- Provincies