Klacht indienen
Bent u niet tevreden over de dienstverlening van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)? Laat ons dat dan weten via dit formulier. Uw inbreng helpt RVO de dienstverlening te verbeteren.
Op het formulier geeft u aan wat het onderwerp van uw klacht is of over welke regeling het gaat. Beschrijf kort en duidelijk wat er is gebeurd en wanneer. Ook kunt u aangeven welke medewerker betrokken is.
Heeft u een telefoonnummer doorgegeven? Dan nemen wij na ontvangst van uw klacht binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op. Tijdens dit gesprek kunt u uw klacht verder toelichten.
Heeft u geen telefoonnummer doorgegeven of lukt het niet u telefonisch te bereiken? Dan nemen wij binnen 5 werkdagen schriftelijk of per e-mail contact met u op om met u te overleggen over uw klacht.
Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Lees meer over ons privacybeleid.
Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *