Veelgestelde vragen POP3
Dit zijn de meestgestelde vragen over POP3
U mag uw project verlengen. Hiervoor geeft u een wijziging aan ons door en de reden waarom u uitstel wilt. Wilt u weten hoe u dit doet? Kijk voor meer informatie bij Uw aanvraag bekijken en beheren op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3).
Dit hangt af van uw situatie. Deze geeft u aan ons door met een wijziging. Ook geeft u de reden door waarom u uitstel wilt. Wilt u weten hoe u de wijziging doorgeeft? Kijk voor meer informatie bij Uw aanvraag bekijken en beheren op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3).
Als wij uw wijziging ontvangen, dan beoordelen wij die. Keuren wij de wijziging goed? Dan sturen wij u een herziene beslissing. Hierin staat een nieuwe einddatum voor het aanvragen van vaststelling van uw subsidie.
U geeft dit aan ons door met een wijziging. Wij kijken welke activiteiten nog wel door kunnen gaan. Wilt u weten hoe u de wijziging doorgeeft? Kijk voor meer informatie bij Uw aanvraag bekijken en beheren op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3).
U vraagt voor het deel dat klaar is vaststelling aan. Het subsidiebedrag stellen we in verhouding vast. Dit doet u op mijn.rvo.nl op de pagina van uw POP3-subsidie. Op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3) leest u hoe u op deze pagina komt.
U geeft dit aan ons door met een wijziging. Wilt u weten hoe u dit doet? Kijk voor meer informatie bij Uw aanvraag bekijken en beheren op de pagina Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3). Wij kijken dan welk deel van de activiteiten u nog wel uit kunt voeren. Ook stellen wij het subsidiebedrag in verhouding vast.
U mag hiervoor contact met ons opnemen. U hoort dan zo snel mogelijk van ons. De wachttijden aan de telefoon zijn lang door de gevolgen van het coronavirus. Wilt u ons toch bellen? Wij vragen om uw begrip als u langer moet wachten dan anders.
U kunt ook contact opnemen met uw contactpersoon bij de provincie. Kijk voor een e-mailadres of telefoonnummer op de website van uw provincie. Uw contactpersoon helpt u dan verder.
Helaas mogen wij u geen voorschot betalen. Er zijn een paar provincies die dit misschien wel doen. Als u meer wilt weten, neem dan contact op met uw contactpersoon bij de provincie. Kijk voor een e-mailadres of telefoonnummer op de website van uw provincie. Hij of zij helpt u dan verder.
In dit geval mogen wij deze periode verlengen. U mag hiervoor contact met ons opnemen. Geef aan ons door wat de reden is en welke periode wel haalbaar lijkt.
U hoort dan zo snel mogelijk van ons. De wachttijden aan de telefoon zijn lang door de gevolgen van het coronavirus. Wilt u ons toch bellen? Wij vragen om uw begrip als u langer moet wachten dan anders.
- Europese Unie (gefinancierd door)
- Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
- Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling
- Provincies (opdrachtgever)