Service menu right

Contact

Heeft u vragen over duurzaam, agrarisch, innovatief of internationaal ondernemen? Neem dan contact met ons op. U kunt ons op verschillende manieren bereiken.

Contactmogelijkheden

U kunt ons bellen op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. Als u ons belt, hoort u een keuzemenu.
Stel uw vraag via ons contactformulier. U ontvangt een bevestiging in uw scherm nadat u het formulier hebt verstuurd.
Wij zijn actief op Twitter, Facebook, LinkedIn en Instagram. Een vraag over onze diensten of regelingen? Stel ze aan ons webcareteam.
Wij hebben vestigingen in Assen, Den Haag, Deventer, Roermond, Utrecht en Zwolle. Bij een bezoek aan één van onze vestigingen heeft u een geldige Rijkspas of een geldig identiteitsbewijs nodig.
Bent u een vertegenwoordiger van de media? Neemt u dan contact op met één van onze woordvoerders.
Wij geven graag voorlichting over diverse onderwerpen. Wilt u voor uw bijeenkomst een spreker van ons uitnodigen? Dan kunt u hiervoor een aanvraag doen.
Eén van onze medewerkers kan met u meekijken op uw scherm. Zo kunnen wij u makkelijker op weg helpen. Wij zien alleen het scherm dat u ook ziet. Wij nemen niet uw computer over.
Vragen over bedrijfsoverdrachten kunt u stellen aan Chatbot Robin. Dit is onze virtuele assistent die makkelijke vragen over bedrijfsoverdrachten voor agrarische ondernemers beantwoordt.