Onze klantbeloften

Laatst gecontroleerd op:
17 mei 2021
Gepubliceerd op:
12 mei 2021

Als klant van RVO mag u uitstekende dienstverlening verwachten. We nemen u serieus en proberen onze service met uw hulp continu te verbeteren. Daarom werken we met klantbeloften. Dit zijn de regels die iedereen binnen onze organisatie nastreeft. In deze beloften leest u waar u bij RVO op kunt rekenen. Houden wij ons niet aan de afspraak? Spreek ons er dan gerust op aan. We streven altijd naar een gepaste oplossing.

De 3 RVO-klantbeloften

1. Wij brengen u in contact met de juiste persoon

U wilt snel in contact komen met de RVO-medewerker die uw vraag kan beantwoorden. U kunt ons daarvoor op verschillende manieren direct bereiken. We hebben aandacht voor de mens achter de klant en vragen door. Indien nodig verwijzen we u door naar de juiste collega.

2. Wij helpen u verder

We proberen altijd goed te begrijpen waar u naar op zoek bent en staan klaar om u verder te helpen. Met voorlichting en advies, de juiste contacten of gewoon een goed gesprek. Als wij het antwoord niet direct hebben, gaan we aan de slag om dit uit te zoeken en komen we hier zo snel mogelijk bij u op terug. Daarbij kunt u rekenen op de deskundigheid van onze medewerkers.

3. Wij zorgen dat u weet wat u van ons kunt verwachten en wanneer

Duidelijkheid, dat is wat u van ons verwacht. En daarbij hoort een transparante aanpak. Zo zijn we helder en toegankelijk over onze diensten en producten. En in onze communicatie. Helder over de criteria waarop wij bijvoorbeeld een aanvraag beoordelen en toegankelijk bij het inzien daarvan. Dat betekent ook dat we duidelijk zijn als we 'nee' moeten zeggen, of als iets langer duurt dan verwacht.

Vragen?

Wij helpen u graag vooruit.

Neem contact met ons op

 

Bent u tevreden over deze pagina?